ceturtdiena, 2012. gada 2. augusts

Augusta Filozofija

Tatad sveicinati! Ir pienacis augusts un ir atkal jaaraaj pasham sevi par to, ka mazliet slinkoju, bet tas taa. Labak keramies pie lietas. Kaut kas japastasta.
Nu ta jau viss plus minus pavecam visas lietas, jo mazliet jau sak likties, ka rutiinaa slikstu ieksa. Bet es laujos (lai gan esmu parasti loti pret) tapec, ka zinu, ka loti driz viss mainisies. Tatad ir sacies jau 4. ceturksnis - tas nozime tas pedejais ceturksnis kuru seit stradasu. Nu labi, reali fiskalais gads beidzas oktobra beigas, tad sanaks, ka nostradasu vel 1 menesi 2013. Fiskala gada pirmo menesi, bet ja ta parekina ir palikusi tikai un vienigi 3 menesi ko stradat. Iedomajies? Tas nozime, ka 9 jau ir nostradati. Tas laiks... tas laiks ka vins skrien. Arprats isteniba.

Ja ta godigi, bija viens periods, kad skaitot menesus visu laiku bija sajuta, ka nostradati 5-6 menesi un tikpat vel palikusi... un tada sajuta bija kadus 2-3 menesus un beidzot ta sajuta atlaida mani un tagad paskatoties kalendara saprotu, ka palikusi 3 menesi, ko stradat! No vienas puses liekas daudz, no otras maz un sajutas ari ir divejadas. Tikai kad bija nostradats pus gads ta reali biju iebraucis visas lietas, komanda mani pazist loti labi, zina ko es daru un ka varu viniem palidzet un mani sak 100% izmantot un lidz ar to liekas, ka tagad tiesi ir tas periods, kad macos visvairak, iegustu visvairak un taja pasa laika saprotu, ka tik daudz ko nezinu un ka ar tiem atlikusajiem 3 menesiem nepietiks, lai apgutu visu. Reali kadus 2-3 gadus kopuma vajadzetu, jo tas ko seit daru nav 100% marketings - ir tik daudz dazadu citu lietu, gan inside sales, gan channel operations, gan reports, un tagad ari social media, ta ka no visa pa druskam un ta tas kopa salasas, ka nav laika uzrakstit seit pieklajigu ierakstu. Bet runajot par tam dazadajam sajutam - ir ta, ka gribas palikt seit vel mazliet ilgak, vel vairak iemacities, vel vairak iegut, vel vairak piedzivot, bet taja pasa laika - tach nenormali gribas majas. Un ja kads jauta - tad atbilde ir nee - es te nevaru iedomaties kaa savas majas. Katra zina ne Miami. Varbut cita pilseta kaut kur vairak uz ziemeliem, bet ne seit. Un vispar.. Man butu loti stipri jamainas, lai iedzivotos asv.. Tomer nespeju pienemt vinu materialo dzivesveidu, jo nekas nav svarigas par lielaku/dargaku masinu, par maju kruta rajona un obligati ir jabut maja dzhakuzii un nevienam neinterese vai Tev ir laiva vai nee - pats svarigakais ir tas izmers - vai tur 26 peedas vai lielaka, vai viens masts vai 2i? Tiesam? Un protams viss ir krediitaa, jo seit neviens neko tapatas neperk, masina, maja un viss parejais - viniem te laime ir naudaa un statusaa un "peerc peerc peerc; pateeree pateeree pateeree" princips strada loti labi seit. Tas nozime, ka labi te ir taisit biznesu - galvenais labi iestastit, ka tas ir tas kas Tev ir vajadzigs un pats svarigakais - iestastit, ka tas ir sabiedriba atzits produkts. Piemeram vai cilveki tiesam pirktu iPhone vai MacBook, ja vini zinatu, ka tirguu ir 2x labaaka un tiesi 2x letaka alternativa? Viniem tak vajag tadu brendu par kuru visi runa un visi zina kas tas ir, tas nekas, ka esi tads pats ka visi citi ar neko neatskiries un Tevi ar pasha atljauju smuki aplaupa, jo piemeram cilveks ieraugot manu htc telefonu - jautaaja: Vai tas ir iPhone? Es saku nu ne tach - tak virsu rakstits, ka tas ir htc. Un vinsh atbild: aaa hmm - es nezinaju, ka tadi telefoni ari ir, jo neesmu redzejis reklamu pa TV.
Great :) Luuk jums marketings milie cilveki. Un Apple kopa ar amerikanu sabiedribu ir izdarijusi labu darbu 60% no iedzivotajiem parversot par zombijiem.
Pats labakais (par ko es isteniba nosokejos) - es vienam inzenierim (telekomunikaciju) - prasiju - kadu datoru (laptopu) vins man ieteiktu prieks video apstrades, datordizaina (nu katra zina high performance datoru) - vinsh man ieteica MacBook pro. Es teicu ok - tas ir labs dators - bet pamato, kadel man butu jaizvelas tiesi tas. Un vina galvenais arguments bija: Tapec ka macbook ir stabils, populars un visi vinu izmanto. Yes, victory :D
jo vins ir populars un visiem tads ir :) Really? njaa, tiesam loti daudzas reizes cilveki mani vairs neparsteidz, bet citreiz ir taa, ka tiesam?
Nu luk.. bet nu cik es esmu seit noverojis (protams ir loti daudzi iznemumi) - cilveki tiesam perk loti spontani. Jo vairak reklamas un jo vairakiem cilvekiem ta lieta bus - jo vairak vins gribes. Vini var aiziet uz veikalu (kaut vai, kad perk auto) - paskatas kas patik un panem, nemeklejot labako darijumu, labako dileri, labako aprikojumu, bet citreiz tada sajuta, ka panem pirmo, ko dod un ko labi pardod. Ta viniem te ir. Bet nu es jau neko sliktu nesaku, katra kultura jau ir savadaka, bet vnk kartejo reizi parliecinajos par materialismu un par to cik loti labi marketins sheit strada.

Nu ko - es tach teicu, ka vienu filozofisko vajag ielikt. Ieliku. Gudri paspriedeleeju te haha :D Un visiem ekspertiem - tas ir tikai mans noverojums un personiskais viedoklis, ko redzu, dzirdu no apkartejiem cilvekiem utt. Protams visticamak, ka visa asv tada nav, jo Miami tomer ir loti loti atskiriga no iistaas asv kadu mes pazistam (vai iedomajamies), ta ka viss mierigi. Lidz velakam!

1 komentārs:

  1. lūdzu nesāc nākamo ierakstu ar - atvainojos, atkal jau tik ilgs laiks pagājis... apnicis! Tu esi šeit un raksti Plds. par to pašu! :)

    AtbildētDzēst